Forever Young


Last memories :')
Friday 13 July 2012 ? 0 Atashinchi ?
Assalamua'laikum,

Hari ni Hari Sukan kat S.M.K. Seri Manjung. Excited weyy, serious. Sebenarnya, acara yang aku masuk 800 m, 1 500 m je, tapi disebabkan kaki kawan aku berdarah, okay dia lari tak pakai kasut *syeera, its you*, dia pujuk suruh aku ganti da. Mula mula aku tak nak sebab aku bawak heels, flat shoes, fipper. Ha, takkan nak lari pakai kasut cemtu kot. Then, Kechik suruh aku pakai kasut sukan dia sebab dia pakai kasut spike. Serious best bila pakai kasut tuh, nampak berat tapi bila pakai gila ah, ringan. Aku suka. Oh, deme suruh aku lari first. Mok aihh, pelari first kena laju, aku tak nak tapi disebabkan teammate aku macam nak tarik diri and Kechik pun pujuk, aku pun 'okay, aku pelari first'. Siapa yang tengok muka aku sebelum lari tuh, confirm semua cakap 'relaks lah, kau boleh buat punye' ataupun 'alaa, lari je.'. Sebab muka aku serious nak nangis *memang aku ada nangis pun*. Kitorang lorong pertama *rasa agak terpinggir*. Dengar bunyi pistol, aku pun lari lah. Dah lari lari, aku sedar aku dah potong semua peserta rumah lain, aku try ah pecut lagi bila dah nak sampai. *sumpah tak larat*. Bila dah sampai, aku terjatuh. PBSM papah aku ke bawah khemah. Serious kalau dapat tidur tadi, confirm aku tidur sejam dua, tambah tambah lagi ada budak tolong kipas. Tapi aku dapat kawal nafsu tidur aku, aku pun duduk. Kechik datang kat aku, dia cakap 'good job, kita dapat EMAS harini.' Aku macam tak percaya, so buat bodoh. Then cikgu pulak cakap, 'TAHNIAH'. Aku tersengih je, then bangun pergi bawah khemah peserta. Otw ke khemah tu, ramai cakap 'takut takut pun nombor satu jugak'. Hehe.

Then, aku angkat kaki pergi kehmah peserta. Duduk dengan Feyy, tetiba ada budak cakap 'eh, ni akak yang lari 800 m, lepastu muka die nak nangis tu kan?'. Aku macam, zzzzzzz, jelas sangat ke muka aku time tuh? Okay okay, memang muka aku nak nangis time tuh. Aku kuatkan semangat je time tuh. Kalau tak, serious aku pengsan. Kaki tu pulak rasa macam nak tercabut. Lepas tu, budak tuh bukan main happy bila aku pandang dia time dia panggil aku 'akak'. Macam dapat cakap dengan retisss. *perasan* Habis lepak lepak, aku pun pergi kat beg, kemas barang. Then, turun amek medal. Cikgu Keflee cakap 'oh, ada bakat jugak awak ni ye.' Amboih, cikgu, jangan puji. HAHA. Naik balik, simpan pebenda semua tuh, turun balik duduk dengan budak kawad. Tunggu pengumuman siapa menang kawad kaki, and haruslah Biru/Bendahara yang menang kan? Dan kami tersangat lah bangga sebab Biru bukan selalu menang. Tambah tambah lagi Biru selalu dapat tempat ke-4 untuk keseluruhan. It's okay, Biru tetap di hati. :')

ENJOYYY ~








#hm, saya pegang sepanduk.

Saya sayang Nor Hamizah binti Zainal :'(



Thanks for reading :)




Older . Newer


// Forever Young-One Direction