Forever Young


After years
Thursday 9 May 2013 ? 0 Atashinchi ?
Assalamua'laikum,

Dear readers, saya rindu blog saya sesangat. Tempat yang saya boleh update apa sahaja dan membebel sorang sorang. Meluahkan perasaan yang terbuku dan dipendam seorang diri tapi banyak yang ditapis. Ahhh! I want a cool, beautiful,  cute, and the most important it's must be vantage! NICEEE!!! So, I can write whatever I want! Write every single moment that happened to me on that day! Hm.

Terlalu banyak benda yang berlaku tapi aku dah tak menaip di sini. Salah satu sebabnya, I'm busy with my SPM *busy sangat*. Dua, netbook aku rosak. Tiga, aku cuma online pakai phone dan empat, netbook aku hilang. Hehe. And now, aku dah jumpa netbook aku balik! Yeayyy!

Then, aku stalk blog ni. Baca balik semua yang aku pernah post, draft pe semua. Pheww, rindu. Haha, nebermain ah. Hm, aku dah bahagia sekarang ni. Heh heh. Wateber ahhh. Kome pergi ah baca novel merepek yang aku buat tuh. Jangan lupa sediakan tisu kat sebelah. Sedih tauuu, cehh ayat bajet. Puih. Aku cuma mengarut aje lah. I'm so bored. Sitting at home, don't go anywhere. Otak tak berkembang tapi penuuh dengan idea untuk buat cerita mengarut. Heh heh.

Study? Ya, aku dapat form 6. Yang tu aku memang reject awal awal. Yela, still duduk rumah. Lepas tu, tahun lepas aku jadi pengawas. Maknanya kena beli uniform baru. Tahun lepas punya uniform putih ayah aku dah dermakan kat orang. Dengan  form 6 yang complicated gila. Aku tak sanggup. Maaf lah. My auntie also warned me before. Jangan amik form 6, susah.

Then, aku ada mohon Kolej Poly-Tech Mara. Kat Bangi, kos banking Ain pun dapat kat Bangi tapi dia business. Aku rasa macam menyesal gila mohon banking sebagai pilihan pertama. Sebab aku kan minat business, dari kecik lagi. Then minta pendapat kakak, dia cakap banking lagi okay sebab business too general. Me like okay lah, boleh lahh dari takde langsung kan. Tapi macam aku akan pergi je KPTM tu. Mama confirm ah suruh tunggu upu. Tapi kalau aku tak dapat kos yang aku nak then dapat UiTM tah kat mana, haa. Aku nekad amik KPTM. Hm.

UPU? Kenapa kau keluar lambat gegila?! KENAPA?! Hishh. Menyampah betul aku dengan kau. Haihh. Ahh, malaih aih nak pikir. Mulut dah nguap, hm. Night youalls. Assalamua'laikum.

sincerely,
-Faten Muaseh-


Thanks for reading :)




Older


// Forever Young-One Direction